26. toukokuuta 2012

jos mä vain saisin vuorokauteen ainakin 10 tuntia lisää

rauhassa herääminen (kukaan ei puhu mulle tuntiin heräämisestä ), monen monta kuppia kahvia, koira-tarvike ostelua, mäkki-safkaa, pienenpienenpienenpieniä chihuahuan pentuja ()ja niitten paapomista, jepu&laura (), kolmen tunnin urakka koiran 'aitauksen' parissa, 100 tupakkataukoa, leguana, sauna, stam1naa & kotitekosta mansikkajäätelöä

eihän täst päiväst puuttunu mitään muuta ku se et ois saanu ne lisätunnit,
et ois vielä torppiin ehtiny,
ja päässy mutkun roikaleen viereen nukkumaan..

ne ku vaa ois jotenki onnistunu ni sit tää päivä ois ollu kyl melkosen täydellinen! 
 
samaan aikaan vaik oon ilonen ni kieltämättä kuitenki raastaa kauhee stressi kesästä - millä rahalla mä elän, liikun mihinkää saatikka teen mitää.. mutta toisaalta ku mietin viime kesää ni ihan sama tilanne mulla sillonki alkukesästä oli, ja miten mahtavat pari kuukautta ne sit lopulta olikaa! vois vaikka kokeilla vetää vitun päähä ja koittaa olla ajattelematta aina liikaa. 

mut oon mä silti tästäki kesästä haaveillu! ois niin huippua esim;
päästä ees yhelle keikalle/festareille, mennä mutkun kaa mökille, tsillailla torpissa, käydä lahessa, lagailla keravalla, käydä veljen kaa viettää perinteistä stadi-päivää, opetella ees vähän ajamaan autolla,  olla muutaman kertaa tositosi humalassa, käydä piknikillä, ajaa vitun pitkä lenkki pyörällä, leikkiä pennun kanssa, opetella oikeesti käyttämään mekkoja, ottaa paljon ja liikaa valokuvia, leipoa synttärikakkuja ihmisille, käydä jokiniemessä, olla mopon/piikin/moottoripyörän kyydissä...ynnämuuta mitä ikinä vaan jaksaakin keksiä (-:

loppuun siis ujutan ovelasti viime kesän kuvasatoa







 



helvetin ooppeli!



nyt on vähän samanlainen fiilis ku veljellä vikassa kuvassa^ - mulla ei näköjään noitten jokiniemi- ja mtr-kuvien lisäks ookkaan omalla koneella ainuttakaan kuvaa :-( pitäski muistaa ottaa niitä talteen keravalta.

nyt katoan nurkkaan raapimaan miljoonia hyttysenpuremiani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥