18. syyskuuta 2012

kuvaräjähdys




täs on nyt tää vasemman jalan kuva, uusin leima :-D ! <3

 omnomnom-ruokaa larpin synttärikahvituksilta

 ja amarillon satoa pari kuvaa - paulahan se siinä!

 se on petriiii !!!



 fiilistelyy jeejeejejee
 mä en tosiaan tiedä. perjantai
 lauantain peiliteini ih-posetukset
 me&I-arvonnasta voitettu pipo pamahti tänää postii, ja onhan toi ny aika söppänä :-D

 siivosin tänää pitkästä aikaa vaatekaappia!
 ehin myös metsään - ja toi pikkupiski juoksee melkeen musta ohi! pitäsköhä kohottaa kuntoo tai jotain..

ja vaikka;
Image and video hosting by TinyPic 
..ni mahun taas muutamiin sellasiin housuihin mihin en moneen kuukauteen oo mahtunu!
viel muutamisen kiloo ja vois yrittää olla taas tyytyväinen tyytyväisempi!

plaah. elämä on tylsää.
mut mä oon ilmottautunu vihdoinki autokouluun, mulla on ehkä ens kuussa viikon pätkä töitä, mä en varmaankaan valmistu vielä ens keväänä jos en saa itteeni oikeesti ryhdistäytymää koulussa, mä varmaan kohta vedän taas sivukaljun koska herrrrmot menee ja sitä rataa.
 mä odotan odotan odotan odotan

hmm
no nyt en kyllä itekkää ottanu ihan selvää

4 kommenttia:

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥