22. lokakuuta 2012

suurta valitusta & pienenpientä onnellisuutta

silmät rähmii, korvia vihloo, päätä särkee, niskat on jumissa, kynnet on liian lyhyet ja siksi kipeät ja mulla on kokoajan kylmä. mitähän muuta huonoa mä keksisin..hmm - mua pyydettiin taitaja-kisoihin (mitä siis oon halunnu 1. vuodesta asti) mutta koska iltapäivät ja illat on jo nyt ihan liian täynnä eikä meinaa löytyä vapaa-aikaa jouduin kieltäytymään. arvatkaa vaan, että vituttaako. niin, ja kotona ootti tänään pöydällä taas muutama uus lasku, jotka pitäis jollain varmaankin monopoli-rahalla pystyä maksamaan. jee! oon jo miettiny että oiskoha vaa helpompaa antaa kaiken mennä perintää ni eiköhä ne osais ottaa ne rahat ihan ite mun tililtä sit ku sinne joskus joku jotain erehtyy laittamaan! noei, en haluu verokarhuja mun elämään. karhun kolmosia sit vaikka mieluummin jos pitää nalleista valita.

mut ei mitään niin huonoa ettei hyvääkin kuuluis aina joskus! oon suorittanu kaikki autokoulun teoriat, ja en vois olla tän ilosempi siitä ettei mun tarvii enää mennä puuduttamaan persettäni sinne "oppien" mitä tarkoittaa se pyöreä punainen valo liikennevaloissa. plus; ekat ajotunnit on menny paaaaljon paremmin ku osasin villeimmissä unissanikaan unelmoida, joten autokoulun suhteen oon tällä hetkellä melkoisen happy!

lisäks oon taas tajunnu kuinka ihania ihmisiä mun elämässä on ja ollu siitä piiloiloinen - ulospäinhän mä nyt vaikutan aina peruskyrpiintyneeltä..... :-----))))

koiravahtius, viina-kaakao, kaverin uus hevonen, madacasgar 3 (taas), puolan tuliaiset, pikkuveljen huippu menestys rubikin kuution euroopanmestaruus-kisoissa, koulusasioista ees vähän ymmärtäminen, tee, villasukat, kahvi&tupakka (tietenkin), ihan ookoo luokkakuva, maiharit, lepardi-kumisaappaat & iskältä jo reilu vuos sitten "lainattu" sininen villapaita..
siinä on kanssa aikamoinen litania piristystä syksyyn tuoneista asioista!

nyt vois viel kerran kahlata facebookin ihmeellisen maailman läpi (ja huomata ettei siellä vieläkään ole mitään maata mullistavaa), ja ruveta nukkumaan.
tässä vielä yks hyvä syy olla ilonen;
kello on vasta vähän yli kymmenen arkena ja mä pääsen jo nyt nukkumaan!

2 kommenttia:

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥