12. marraskuuta 2012

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään



^ tota mä oon tänää nassuu vetäny.tosin kuvat eiliseltä - tänää söin vaa yhen palan kakkuu, lol..
+ kahvii teetä & mutsin tekemää soijapastatomaattimurskajuustoraaste-omnomnom juttua
tästä aiheesta en nyt kyllä jaksa kirjottaa millään tapaa syväluotavaa juttua,
anteeks nyt vaan :---D

mut joo jeejee, viikon loppu oli ja meni. (vaikka olinki tänää taas hienosti onnistunu nukkumaa pommii...jote 4 pv vkl \,,,/). muttamutta, viikonloppuun sisälty jäätymistä, villasukkia, glögiä, lahti, limamakaroonia (:--D), freestyle räppiä livenä, hyvä meininki hetkittäin, hyvää isänpäiväkakkua, biljardia keravan poolilla, jepu + muita, tsillailua & jotenki tyhmää oloa.
vaikka oliki ihan mukavaa ja paljon kivoja juttuja ni jäi kauheen mitäänsanomaton fiilis koko viikonlopusta, njaaah.

tänään sentään sain vihdoin siivottua tän huoneen kunnolla, ja vaihettua samalla järjestystä, ei sentää menny ihan täysin hukkaan tää päivä sit onneks. mut tuntuu ihan urpolta dataa tässä sängyssä nytte ku tuntuu et on muka jotenki "väärin päin". :-D





rakastuin taas uudestaan mun arkun aarteisiin (astioihin) ja haaveilut omasta kodista rupee viemää ihan ku varkain jo lähes puolet mun ajatuksista. ja astioiden lisäks ihastuin uudelleen mun lasinalusiin ja ah-niin-vitun-omaperäiseen-valot-lasikulhossa -asiaan.

nyt väsyttääki niin paljon että jätän noi sydänvalot päälle, sammutan koneen ja pistän pään tyynyyn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥