18. joulukuuta 2012

jinglebelss all the way ... TO HELL

eilen tein lettuja! ne oli aikamielenkiintosen makusia
se saato johtua siitä että taikinaa tehdessä päällimmäisin ajatus oli "ei se oo niin justiinsa!"
sit mä kans dokasin kaks lonkeroo ku ne hymyili mulle jääpista
ja sano et "me ollaa niiiin hyvii et aina pari voi ottaa"
ja sit mä nukahin kesken jonkun niggagangsta-leffan
lopussa kuulemma hakattii se isoin kaveri ja vietii sen rahat ja maksettii niil velat toiselle isolle kaverille

tänään mä..... nukuin pommiin
sit mä kans oon syöny suklaapipareit ja kalakeittoo
ja paketoinu lahjoja ja tehny vikat joulu_kortit
ja ööö kuuntelin jtn ihan vitun random jouluradioo :----D
+ laren joulukortti saapu, ja nauroin esim. ihan vitusti :--------------D
juhannus








ni jaa laitoin joulukoristeet mun huoneeseen (tällee hyvisajois ja sillee)
tosin tänä vuonna en jaksanu ottaa esille ku ton creepyn joulupukkipatsaan ja minikoristejoulukuusen hyllylle, & seinäkellon ympärille viritin tyylikkäästi kultasen jouluköynnöksen
nyt on kovin jouluisaa (---:

missä mun joulufiilis on? 
sillä ei oo enää kauheesti aikaa meinaan ilmestyä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥