15. tammikuuta 2013

Daydreams were dangerous, because they made her wish things she could never have.



mulla oli perjantaina vähä niinku herkkupäivä - crazy factoryn paketti meinaa ootti kiltisti mua koulupäivän jälkeen postilaatikossa!  omnom mun uudet septumit on ihaneja! 
sääli että tost 2mm kirkkaasta hävis heti perjantai-illalla pallo...
joten tänään vaihoinki siihen jo 2,5mm sininen rakkauden!
vähän kirpas mutta ilman suurempia kuolemanpelkotiloja tais tää reiänlaajennus onnistua tällä kertaa!

miinuksena täytyy kuitenkin sanoa että noi violetit blugit ei kyllä vastaa lähellekkään väriltään niitä kirkkaan pinkkejä mitkä mä kuvan perusteella tilasin, ja oranssi silikooni tunneli (joka ei kyllä näy kuvissa) jonka tilasin mutkulle, on aika säälittävän haalean sävyinen. se on melkeen enemmän vaaleenpunanen ku oranssi :-D

mutta ihan sama, itku pitkästä ilosta (monesta täysin onnistuneesta tilauksesta)!
mikään ei voi pilata mun septumonnellisuutta
tää oli nyt varmaan se riittävä naamamuutos mitä oon kaipaillu, hiuksetkaa ei kyllästytä niin paljoo sinisen septumin kanssa :----) 
tää on ehkä jo jopa vähän häiritsevää, miten ilonen voin olla yhesta sinisestä pienestä muovirenkulasta... 

2 kommenttia:

  1. se ois edelleen paljon kivempi jos se vaihtais värii lämpötilan mukaa! hanki semmone

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyy rupee ite harkitsee jtn tommost tuotekehitystä :D

      Poista

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥