31. tammikuuta 2013

mainstream?

mun mielestä on hassua, miten nykyään määritellään 'massa', tai vaihtoehtosesti sitten 'massasta erottuva'. koska ihan rehellisesti sanottuna mun mielestä nykypäivänä ei oikeen oo olemassa enää mitään massaa :--D emmä ainakaan saa päähäni mitään selkeetä kuvaa ihmisestä joka ois pukeutunu täysin massan mukaan. kuuluuko siihen nykyään farkut + tennarit + huppari vai mitä ? kun tennareita,
farkkuja ja huppareitakin on niiiin miljoonia erilaisia, että mitkä niistä sitten määritellään tavallisiksi massaan hukkuviksi vaatteiksi? ja onko tatuoinnit tai lävistykset vielä tänä päivänä massasta poikkeavuutta? mun mielestä nekin rupeaa olemaan aika arkipäivää nykyään, niitä löytyy kaiken näkösiä ja kokosia, kaiken ikäsillä ja tyylisillä.

vai kuinka moni voi sanoa että oma lähipiirii koostuu samantyylisistä ihmisistä, jotka kaikki puhekutuu "normaalisti/massan mukaan" ? mä en ainakaan! kun mä mietin omaa kaveripiiriä tai perhettä, niin tulee mieleen pitkätukka jätkää, nahkaa & niittejä, lävistyksiä & tatuointeja, korkeita korkoja & naisellisia vaatteita ja koruja, lökäpöksyjä ja räikeen värisiä huppareita.. kaikkea mitä ikinä voi keksiä. okei, yhtään japanilais-tyylistä väripommia ei kyllä taida löytyä, mutta muuten!

oiskohan ollu jossain just tyyliin weheartissä joku kissan tms. kuva ja päällä teksti, mikä meni jotakuinkin näin:
"You don't want to be part of mainstream? So does nobody else, so if you want to be non-mainstream, you have to try be so mainstream you can."
 englanti 10 ja sitä rataa rallalei, mutta kuitenkin !

voihan tää toki olla, että koska oon ite ala-asteen loppuajoista asti ollu vaihtelevissa määrin vähän, krhm, erilainen ulkonäköni suhteen lävistykseni, hiuksineni ja muine,  niin oon vieraantunu kokonaan käsitteestä tavallinen.

vai mitä te ootte mieltä: 
onko nykypäivänä olemassa jotain ihan selkeetä massaa?

tällästä mysteeriä mä tänään oon mietiskelly. :-)
ei mitään maailmaa mullistavaa mutta kuitenkin!

2 kommenttia:

  1. Must tuntuu ,että tällein vanhempana ei olekkaa enää sitä massa pukeutumista :D Siis että ne ala- ja ylä-astelaiset matkii toisiansa ja ostaa kaikki samoista paikoista vaatteitansa, sen takii ne on massaa :DDD jos nyt tajusit xd

    VastaaPoista

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥