7. tammikuuta 2013

vikiviki valivali

niin joo, se 2012 -postaus vähän jäi.. ja niin on jääny tää kirjotteleminen tänne vähän muutenkin. mut hei ei se mitään, pohjalta on hyvä nousta tai jotain sinnepäin!

oon siis vieläkin elossa, en vaan oo ollu oikeen eloisa
loma oli ja meni, ja kouluki ois alkanu jo tänään
ainut vaan että yöynet kävi vähäisemmiks ja vähäisemmiks kohti loman loppua,
ja tänään en heränny koko herätykseen ja avasin silmät autuaasti vasta yheksältä.... 
joten huomenna alkaa koulu! huomenna on myös lettukestipäivä
lettuja ja leffaa äipän kanssa, sounds good to me! jotain piristystä tähän harmauteen

loman alussa mulla oli aika hyvä fiilis kaikesta ja kaikista, mulla oli suuria suunnitelmia sen suhteen mitä kaikkea tuun tekemään ja ketä kaikkia näkemään etc, mutta eihän se taas ihan niin menny. oon pitkälti syöny, nukkunu, maannu ja kattonu telkkaria. alennusmyynteihin kerkesin toki kaksikin kertaa mutta saldo oli säälittävä: yks teekuppi&lautanen-setti, muutamia kippoja & purkkeja ja 1 t-paita. siinä kaikki käyttökelposet siis. noitten lisäks tein toki siis myös epäonnistuneita ostoksia, hyvin pitkälti koska sovituskoppijonot näytti pelottavan pitkiltä ja siks skippasin ne tänä vuonna kokonaan.. 

siispä lista epäonnistuneista ostoksista:

unelma farkut - söpön vaaleenpunaset ja kivan mallisen : kokoa liian pienet
ihana college-paita jollasesta oon haaveillu kauan : ei istu, ei sitten ollenkaan
söpöimmät sisätöppöset koskaan: narisee ja natisee niin helvetin ärsyttävästi että ne pistää vaan vituttamaan, oli sitten kuinka mukavat tai lämpöset tahansa
villapaita, just oikeen värinen ja sillee : hei urpo, oisit terkistanu kaula-aukon ennen ostoa, sä kuristut siihen!

joojoo yhyy, rankka elämä ja sitä rataa,
joten lisätäämpä tähän perään heti pari muuta vituttavaa vaateasiaa:

kolmisen tuntia sen jälkeen kun palaat kotiin jumbosta missä ois ollu halvalla talvitakkeja, sä oot kotona menossa tupakalle ja tsadaam! sun viimisestä ehjästä talvitakista pamahtaa vetoketju pillunpäreiks! mutkun talvitakki on joo kiva ja lämmin mutta se on liian iso ja poikien takki eli näyttää ihan laatikolta mun päällä. näillä mennään.

kun oot just ja just päässy yli liianpienetihanatfarkut-vitutuksesta, sun sen hetkiset, ainoot, ehjät ei-lökäri-housut repee näyttävän ääniefektin kera haaroista 15 cm auki. aattelin muutenkin kulkea kesään asti lökäreissä, jeesjees.


aaaa mä oon ihan liian väsyny kirjottamaan järkevää tekstiä. joten voisin lopettaa.
onneks mulla on vielä joulun suklaita jälellä, taidan ottaa se pitämään mulle sänkyyn seuraa ja ruveta kanavasurffailemaan ja ootteleen nukkumattia.
ja pliiis, herätyskello, soi huomisaamuna niin lujaa että mä herään sun kamalaan äänees.



2 kommenttia:

  1. Voi sua! :( <3
    Mitä kokoo ne sun unelmafarkut on, voisin ostaa ne XDD?

    VastaaPoista
  2. no sulle ne on ihan liian isot, muuten hyvä :---D
    ja elättelen toiveita et ehkä saan joulukilot pooois ni sit menis :D :)

    VastaaPoista

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥