13. helmikuuta 2013

IKEA, oi IKEA !

jos et lämpene IKEAlle, tai jos koko lafka herättää lähinnä vihansekaisia tunnemyrskyjä, skippaa suosiolla tää koko postaus kokonaan - tää on meinaan mun oodini IKEAlle <3
mun suhde ruotsiin, ruotsinkieleen ja ylipäätänsä mihinkään sinikeltaiseen on ollut melko kivikkoinen ja hankalahko kulkea. tämä suuri ihana kauppa on kuitenkin sulattanut sydämmeni!
olen valmis tinkimään helvetin kalliista isoista täyspuukaluste-haaveistani, ja suuntaamaan katseeni kohti sinikeltaisen jättiläisen itsepalveluvarastoa.

suurimpina kompastuskivinä mun ja ikean romanssissa on kuitenkin tällä hetkellä:

1. talousasiat
vaikka ikea ei riistäkkään suuria summia asiakkailtaan, joudun mä silti voittamaan lotossa ennenkun mä saan sieltä joku kaunis päivä vietyä kaiken haluamani
2. tilan puute
taas yks hyvä syy lisää listaan "miksi haluan oman kodin";
jotta saan ostaa sinne ikeasta kaikkea mustaa ja valkoista
3. mun kielitaito
ruotsia vähääkään taitamattomana lahopäänä mulla on suurehkoja ongelmia tuotteiden nimien oikeaoppisessa lausumisessa. tai lausumisessa ylipäätänsä...

tähän alapuolelle oon nyt kuitenkin listaillut tähän hätään eniten kuolanvalumisia aiheuttaneita yksilöitä,
kaikki tietenkin luonnolisesti löytyy osoitteesta ikea.com


IKEA 365+ BRASA Kattovalaisimen varjostin IKEA Antaa suoran valon. Sopii hyvin valaisemaan esimerkiksi ruokapöytää.

KULLA Kattovalaisin IKEA Varjostimen sisään jäävän muovisen heijastussuojan ansiosta valo ei häikäise.

VÄRDE Seinähylly IKEA
UDDEN Seinähylly IKEA

DATA Aterimet 24 osaa IKEA

SOCKERKAKA Leivosvuoka, silikonia IKEA Silikonivuoasta leivonnaiset irtoavat helposti.

MIXTUR Uuni-/tarjoiluvuoka IKEA Tilan säästämiseksi erikokoiset astiat voidaan säilyttää sisäkkäin.

KORT Taidekortti IKEA Kuva: Matt Dinniman.

tätä korttisettiä mä itseasiassa kiikuttelinkin tammikuun alussa sylissäni kohti kassoja,
mutta päädyin vaihtamaan noi ihanuudet jostain syystä tarjoilukulhoon. ei siinä, rakastan mua kulhoakin kyllä niin paljon kuin vain kulhoa nyt voi rakastaa, mutta kyllä mua hitusen verran jälkeenpäin kaduttaa etten ottanu sittenkin myös noita!
OMBYTLIG Muki IKEA

MALM Sängynrunko, korkea IKEA Tämä korkeampi MALM-sängynrunko helpottaa sängystä nousemista ja mahdollistaa säilytyksen sängyn alla.

SARITA Verhot IKEA Ohuet verhot päästävät valoa lävitseen, mutta suojaavat katseilta. Soveltuvat mainiosti useampien verhojen kokonaisuuteen.

ARILD 2:n istuttava sohva IKEA

BESTÅ Tv-/säilytyskokonaisuus IKEA


oooh mä haluun mä haluun mä haluun.
mä oon viime aikoina ruvennu haluumaan vielä entistäkin kovemmin ja enemmän vähän kaikenlaista.
hmmmh, koskahan mä lakkaisin aina vaan haluumasta jotain, ja oppisin keskittymään siihen kaikkeen ihanaan, mahtavaan ja hyvään, mitä on jo ennestään..
en ainakaan vielä, koska mä löysin just keittiön säilytys & purkit-osaston ikean ihmeelliseltä sivustolta,
joten adios, mä jatkan kuolailua purkkien puolelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥