4. helmikuuta 2013

miks kaikki on niin irrallaan?



"Mä olen niin pieni, kun kaikki on niin suurta,
Ruma on kaunista ja kauneus on silmissä,
Liika on liikaa, mut vähän on tylsää.
On elämä helppoo, kun kaiken voi ostaa
Ja mullahan on kaikki, mitä mä tarviin:
Virtuaalirakkaus ja lauantai on drive-in.
Mä pidätän hengitystä päästäkseni sinne,
Mä pidätän hengitystä, vittu, mä oon sekaisin.
Jee jee jee jee jee."

en ois ihan ekana uskonu vaikkapa viikko sitten,
että mä fiilistelisin kuuntelemalla Olavi Uusivirtaa! :-D

Olavin lisäks tän päivän fiilistelyn aiheita on ollu mm:
täyteen ladattu bussikortti, kynttilät, kahvi, listojen tekeminen, sisustushaaveilut, työpaikkojen ettiminen - ja positiivesti yllättänyt tarjonta,
sekä pehmeä aamu.

huomenna mun pitää alottaa olemaan tehokas - ees yhen päivän ajaks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥