15. helmikuuta 2013

naked :-(

jukka poika ja raappana on pauhannu tän päivän taustamusiikkina

hirvee hinku ois muffinsseja leipoo, mutta lohduttaudun sillä että huomenna on hyvää ruokaa tarjolla omnom! koska huomennahan täältä perämettän keskeltä starttaa äiti-tytär-duo kohti naantalia nauttimaan kylpyläreissusta la-su :-) voipi olla, että sen reissun vanavedessä pamahtaa tännekkin jonkinasteinen kuvaspämmi! tai sitten ei, koskaan ei voi tietää!

oon tässä taas varmaan pari tuntia selaillu kaikkia mulle uusia blogeja, ja nyt mä haluaisin entistä enemmän leikkauttaa taas puolet päästä kaljuksi! myös pinkki hiusväriputeli ja julmahenri-gangsta-pipo kuumottelevat ajatuksissa houkuttelevina...



ja hei jee, mulla on työssäoppimispaikka! mut en nähtävästi oo ikinä tyytyväinen, oon meinaan vaan lähinnä paniikissa siitä miten virallista se tulee olemaan.. maanantaina meen täyttelemään jonkin sortin turvallisuusvarmistus-lappusia. tekis mieli vähän jekkuilla ja väittää olevani terroristi, mutta ehkä mä en kuitenkaan uskalla riskeerata ja lähteä arpomaan täysin uusien ihmisten huumorintajua :-D









ja yks aika näkyväkin miinus sen paikan virallisuudessa mulle on :
mun naama tulee olemaan erittäin alasti.
melkeen pääs itku kun katoin lävistysten vaihto-, poisto- ja piilotus-operaation tulosta!

heiheit huulikorulle, septumin 2,3mm sininen rakkausrenkula vaihtu 1,2mm hevosenkenkään jonka näppärästi saa pyöräytettyä piiloon nenän uumeniin, ja mustat normipallot bridgestä pistin pussiin, ja silmien välissä "komeilee" nyt minikokoiset hopeet pallot :--( 
en oo inhonnu mun naamaa näin paljon moneen vuoteen!
extrana siihen päälle vielä taas äkkikuoleman tehny iho,
joka ei enää muistutakkaan ihoa, vaan esim. rupikonnan nahkaa punaisen värisävyssä!

 koitan tuudittua siihen lohduttavaan faktaan tää on vaan väliaikasta...
ja uhoan mielessäni jo kuinka keväällä hankin jonkun ihan upouuden reijjän pärstään! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥