12. maaliskuuta 2013

tadaaa!

hejssan håpsan, mulla oli aikas tosi ihana viikonloppu 
perjantaina mutku vei mut syömään - ja ai että oli hyvää ruokaa
ja ruokahan on parasta parhaassa seurassa ;-)
käytiin siis Bamboo Palacessa ihan mäntsälässä, ja kiinalainen vaan on aina hyvä valinta !



perjantaihin mahtu myös pari kivaa vaatelöytöä yhteishintaan 12 € !
.. joo, en saa ostaa enää mitään tarpeetonta, tänään tarkistin tilin saldonkin ja sekös vasta vahvistikin se faktan että rahaa on palanut ihan riittävästi liikaa...
mutta ens vkl ois tiedossa ehkäpä reissu ikeaan, siellä saan ihan vähän vinguttaa visaa, eikös joo ? (-:


ja mä en tiiä mitä olin tehny ansaitakseni naistenpäivä #2:n 
nimittäin lauantaiaamuna mun vielä mursitessa ja tuhistessa puolunessa peiton alla, oli huone siivottu, kaupassa käyty ja ylös sängystä mut viimein houkutteli english breakfastin tuoksut! nam.
lisäks mulle saapu kaupasta teetä mun flunssan hoitoon!
ja toi on muuten hyväää.




lauantaihin sisältyi myös mutkun isän luona synttärikahveilla käynti, pukkilassa pyörähtäminen yksillä (minttukaakao ), jäken mäkkärin drive in ja mäkkisafkan kotiinkuljeuts-keikka jokelaan!

sunnuntaina mentiin siivommissa tunnelmissa, illalla kas kun oli sanan ja rukouksen illan aika. viiminen sellanen, thank god! siihen päälle vuohenjuustopizzaa ja terminaattori netflixistä niin ei jäänyt paha mieli (-:

maanantai oli keskelle päivää osuneen ajotunnin takia vapaapäivä töistä, ja kyllä toi vähän pidennetty viikonloppu tuntuki kivalta!

superflunssanen superinka töissä matkalla supertu.. happihyppelylle !

nyt mää meen jatkaan puhdistuksen lukemista kun vielä pysyy silmät auki, tää flunssa ei auta tätä väsymystä ollenkaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥