2. huhtikuuta 2013

huh huh huhtikuu!

morjensta pöytään! tänään tuntu ihan överioudolta mennä töihin, kun melkeen 2 viikkoa olin sieltä pois, koska lähipäivä koululla + saikku + pääsiäinen.. mutta ei ainakaan loppunu tekeminen kertaakaan kesken päivän aikana, mulle oltiin meinaan jätetty kaikki ne hommat sinne, millä ei oo ollu kiire ja mitä mä oon tuolla tehny (-:

tänään suunnittelin kovasti lähteväni muka lenkille kun ilmakin oli aika ihana, mutta sisällä nyhväämisekshän tää taas meni.. mutta pesimpähän ainakin pitkästä aikaa pyykkiä! nyt on puhtaat vaatteet suunnilleen valittuina ja kopiot vanhoista työtodistuksista oottamassa torstaista työhaastattelua! jännittää niin perkeeleesti, mulla ei oo hajuakaan että mitä mä sanoisin siellä, tai siis että miten mä saisin itteni myytyä sinne. phuuh, siinäpä huomiselle hyvä syy panikoida!

nyt vois mennä panikoimaan nukkumatin tykö, ja nähä taas unia siitä että päästäis jo muuttamaan omaan kämppään :-D (jos jollain on takataskussa joku kiva kämppä niin mää voisin ottaa sen vastaan, kiiitoos!)

 "rapsuta mua tai haista vittu" :-D

 raitahuivi 



tuli muuten se chicnova:n tilauskin tossa pari viikkoa takaperin - vihdoin ja viimein! tuntu kauheen pitkältä toi toimitusaika, mutta se nyt varmaan johtuu ihan siitäkin miten huono mä oon odottamaan - mä oon hetitännekaikkinyt-tyyppi, myönnettäköön se.
mut kattokaa tota laukkua  vaikkei se ookkaan iihan niin iso ku odotin/toivoin, ni parin viikon käytön ja kattelun jälkeen voi todeta, että onhan toi nyt
aivan saatanan mainio veska!


4 kommenttia:

  1. Hahaa,mul aina sama et suunnittelen meneväni lenkille aamusin, mutta eipä ole vielä toi toteutunut XD Missä sulla muuten työhaastattelu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäntsälän lidlin kesätyöpaikasta ois kyse (:

      Poista

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥