5. lokakuuta 2013

lenssu

flunssa. niin lukee siaraspoissaolotodistuksessa. jeeeeeeeeeeee. tai sit  epä-jee.

ihan pyllystä. inhoon soittaa ihan minne vaan ja perua, puhumattakaan siitä tunteesta kun on pakko soittaa töihin ja ilmoittaa että nyt on vammanuha, en pääse tulemaan.varsinkin jos on yhtä tyhmä ku minä: oon tänään potenu huonoo omatuntoo noin vartin välein, vaikka tiedän ettei musta töissä ois tässä kunnossa ku haittaa enemmän ku hyötyä.

luita ja ytimiä kolottaa, kurkku on liekeissä, liikkuminen sattuu kaikkiin niveliin ja voisin vannoa että mun pää on turvonnu ainaki parikytä prosenttia normaalia suuremmaks ja painavammaks.
onneks on sänky, peittoja, vilttejä, munkkijuomaa, teetä ja strepsilssejä.

oon lähes koko päivän nukkumisesta huolimatta väsynyt, nääs meinasin itkee liikutuksesta ku mutku ja sen veli tiskas ja teki kotitekosta helvetin hyvää pizzaa gta v:n pelaamisen lomassa, ja sain viel kaiken kukkuraks daim-jäätelööki.  :')  

en tiiä muuten oonko ainoo (?) jolla käy kipeenä ollessa niin, että välillä tulee ihme skarppaus piikkejä, ja tuntuu et on maailman huipulla ja terve ku pukki ! ...ja tunnin päästä löytää ittensä itkemästä jostain nurkasta ku sattuu taas joka paikkaan.. tälläsen piikin käytin hyväkseni ja sarjakuvablogien innoittamana yritin vangita meiän kaksion rauhallisen illan tunnelman photofiltrellä piirtelemällä:


mun pitäis ihan selkeesti alkaa harkita tän muuttamista sarjakuvablogiks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥