6. tammikuuta 2014

vai että 2014


6 päivää tätä vuotta ois sitte jo takana, hassua ! eipä nyt mitenkään erilaiselta tunnu, mitä nyt toinen puoli päästä ei enää rehota rikkaruohojen lailla, kun vihdoin jakso senki taas ajella. uusivuosikin humalatiloineen oli ja meni. musta vähän tuntuu että pääasiassa meni.. rahat ja osa muistista ainakin.. no mut ei se mitää, oli lauran seura, helsingissä pyörähdys, viskikolaa, tuore kuski, porvoon rillo & yllättävän vähän tuttuja. ja absintti, joka kiitti seuraavana päivänä.. en oo ihan varma oonko vieläkään täysin darraton, huh huh.. :--D




perjantain vapaapäivä meni pukkilassa - äipän muuttohommissa! tunsin itteni kyllä tosi hyödyttömäks, ei musta ollu mitään apua painavien umpipuu-huonekalujen liikuttamisessa tai markiisin purussa tms. lähinnä kannoin vaan pikkusälälaatikoita, lueskelin omaa vauvakirjaani ja kiusasin koiraa samalla ku yritin pitää sen pois muitten jaloista.. mut olin mä silti hengessä mukana! ja vauvakirjan perusteella en oo muuttunu 19 vuoden aikana yhtää, vieläkii nukun joko liikaa tai en ollenkaa, oon aina herättyäni kiukkunen, oon jääräpäinen ja solmuja on vieläkii kiva tehä. ja lempiruokina 1-4 v:nä kahvi, jäätelö ja mäkkäriruoka, hmm...eipä oo nekää muuttunu kauheen radikaalisti :-D


 "vittu ota mut pois tästä laatikosta tai mä tapan sut niinku ihan oikeesti"
 uuet pökät <3 disturbin tilaus tuli, ja oli noita  pöksyjä lukuunottamatta vähän pettymys.. mutta josko siitä jaarittelis joku toinen kerta tai sitten ei. saas nähä, heipsan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥