30. lokakuuta 2012

mittasuhde maailma

tiiättekö ne päivät ku mikään ei onnistu, mikään ei huvita ja ei vaan jaksais. tänään oli semmonen päivä.
ja koska fiilis on loistava ni jaan teiänki piristykseks tänne mun oman osuteni mun ja riinan tän vuoden koulukuva-kaverikuvasta;


eihän kukaan koulukuvistaan tykkää, mut mä oon tähänasti onnistunu välttymään siltä totaaliseltä kauhunpuuskalta koulukuvien osalta - tähän vuoteen asti. 
täytyy sanoo et oon aika helvetin pettyny tän vuoden kuviin, omia kuvia en viittiny ottaa ees kotiin asti nähtäviks. siis mä ihan oikeesti voi vannoa et todellisuudessa mä en näytä edes maanantaiaamusin umpikoomassa noin kaameelta!

nyt meen näkee painajaisia siitä miten mun käy ku joudun huomenna ajamaan järvenpäässä, adios

4 kommenttia:

  1. Mun mielest oot söpö täs! :D

    VastaaPoista
  2. tää on niin paras :DDDDDDd

    VastaaPoista
  3. haluun ton kuvan mun seinälle!

    VastaaPoista
  4. :DDDDDDDDDD voisin ottaa täst 500 kopioo ja jaella vastaantulijoille

    VastaaPoista

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥