4. marraskuuta 2012

avaruuden alla

oijjoi onhan ollu taas. oon ollu koulussa niin vähän että hävettää ihan saatanasti mennä sinne taas huomenna.., oon ollu huono pitämään yhteyttä taaskaan kehenkään, vuosipäivä oli torstaina, käytiin mutkun kanssa kattomaan tie pohjoseen, perjantaina käytiin keravalla nopeesti iskän luona ja lopulta päädyttiin puolvahingossa kuskinhomman merkeissä sexhibioteneille ja mä join itteni vahingossa känniin vaikkei pitäny, lauantaina veny ilta aamu 7 asti ennekun sänkyyn pääs nukkumaan, tänään nousin vasta ennen viittä illalla, äsken tappelin koulutehtävien kanssa - turhaan,
ja nyt fiilistelen laineen kasperia.






mua väsyttää kyllästyttää ja vituttaa, enkä mä valmistu varmaan koskaan.
haluun nukkua, herättäkää mut keväällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥