10. lokakuuta 2012

ooo-oo-o-oooo, it's international looove

mulla ei yksinkertasesti oo ollu aikaa kirjottaa tänne mitään, ja jos on ollu aikaa, ei vaan kertakaikkiaan oo jaksanu. satu-tuokio tänne tulee siis joskus myöhemmin, mutta nyt lätkäsen jokusen kuvan siitä alkukesän tähtitiede&junanraide-retkestä nikon kanssa!








nyt mä pyörähdän suihkun kautta ensimmäiselle ajotunnille ja toivon ettei mun kohille osu huonolla tuurilla esimerkiks porolaumaa, päiväkotiryhmää retkellä tai arvaamattomia polkupyöräilijöitä..


2 kommenttia:

  1. Ihanaa, oot elossa! :D Onnee ajotunnilles, onneks mä oon kotona turvassa ;D no eii, hyvin se menee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon elossa :--D ja hyvin meni, ja ei sul oo hätää jos porvoos liikut ku mä ajelen mäntsäläs/järvenpääs ;)

      Poista

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥