6. marraskuuta 2012

Päivä 1 - Esittele itsesi

MORJENS. MINÄ OON MAURI JA MINÄ OON MIES!
no ei nyt vaiskaan, vitsivitsi.

mähän siis olen inka, rimaa hipoen täysi-ikäinen pikkutyttö pukkilasta. oikeemmin alkuperin kotosin keravalta, ja nykyään vietän aikaa enimmin kyllä mäntsälässä, mutta osote on vielä pukkilassa.

monen sortin idiootti-tempauksia oon elämäni aikana tehny, ja ollu välillä vähän isommissakin ongelmissa. mutta aurinko paistaa taas ja nyt mä oon päälisin puolin omasta-asunnosta ja työpaikasta haaveleiva merkonomi-opiskelija. ja sen ulkokuoren alla mä raahaudun kouluun vastentahtosesti lähinnä vaan syömään ilmasta ruokaa ja työnteko tuntuu jotenki kauheen kaukaselta ajatukselta tällä selkärangalla.. mut ehkä se siitä sitten ku oma kämppä rupee häämöttä lähempänä motivoijana!

mitähän muuta mä nyt avautuisin ittestäni, hmmhmm. mä nyt oon tämmönen, muutama ruuvi varmaan puuttuu päästä ja sitä rataa. rakastan ja vihaan vähän kaikkea, mieluusti huutasin keuhkoni paskaks tai vaihtoehtosesti nukkuisin vuoden putkeen. kaikki tai ei mitään? emmietiedä, jonkun mun ois pitäny kirjottaa tää, ei ite nää itteensä niinku muut näkee et osais kertoo :-D mie on mie!

joujou! aattelin etten ees yritä rupee ottaa mitään ressii siitä että pitäis tänne nyt väkisin joka päivä kirjottaa, mut sillon ku kerkee ja jaksaa ja viittii ni sillo nappaan aina yhen kohan tosta haasteesta etiäppäin!

mä meen kömpii lämpöseen kainaloon korkkaamaan kokispullon ja kattoo halloweenin ekaa kertaa mun elämässäni, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥