7. marraskuuta 2012

Päivä 2 – Eka rakkaus

Haasteosio ensiks, elikkäselikkäs eka rakkaus!
tästähän pitäis kirjottaa syväluotaava ja teksti-&sisältörikas juttu, mutta mun täytyy sanoa että mä oon ollu aina tunne-elämältäni vähän ailahtelevainen aina, joten en osaa kirjottaa tästä paljoakaan!

mä tietäisin jo miten vastaisin tähän lyhyesti yhdellä ainoalla sanalla (&kuvalla :-D) :
mutku

  
kun mä rupeen miettimään "ekaa rakkautta", mulle tulee mieleen jokseenkin moniakin ylä-aste ihastuksia, joista jokainenhan silloin tuntu suurelta ja polttavalta rakkaudelta - sen viikon pari ajan siis. joten lähinnä naurattaa ne silloiset suuret tunnekuohut ja draamat, vihkoon kirjottelut kavereitten kanssa ja murehtimiset siitä että miksei matti-pekka herbertti-matias tajuu että tykkään
siitä vaikka katoin sitä tänää silmii ku se käveli ohi käytäväl :'''(
mutta eiköhän ne kuulu jokasen nuoruusvuosiin. ja onhan sitä melko hauskaa miettiä näin jälkikäteen :---D ja ai kauheeta, rupesin jos tuntee itteni vanhaks ku puhun yläaste-ajoista menneisyysmuodossa, justhan mä vasta pääsin ysiltä!!!!!

aikasemmin suuri rakkaus oli ainakin mun päänsisällä semmonen asia että sit vaan ruvettas niinq oleen yhes ja kaikki ois happyhappy jeejee häät kesällä ja kaikki on onnellisia elämänsä loppuun asti (kuhan siis ois eka vaikka uskaltanu puhua jollekkin niistä suurista ihastuksista :-D).
mut ku mä tapasin mutkun ni kaikki kolahti vaan aaaaivan eri tavalla ku ikinä ennen missään elokuvassa ja sarjassa tai omissa aiemmissa ajatuksissa, joten kyllä mä ihan puhtaasti hyvällä omallatunnolla voin sanoa että mutku on mun eka rakkaus (-: 

noh, empä mä nyt taaskaan mitään merkittävän pitkää pätkää tähän saanu rustattu mutta on tää kai parempi kun ei mitään!

ja mikäs sopis rakkauden kanssa paremmin ku parit kuvat viimepäivien safkoista :-D ? ruokakin vois sinänsä mun ensirakkaus jos asian siltä kantilta aattelee..


oli pakko piristää itteeni picnic sen jälkeen ku olin saanu käteeni passikuvat jotka otettiin suoraan sen jälkeen kun olin ensin kompastellu pualtuntii loskapaskasateessa..


nyt oon siis parina päivänä syöny hyvää safkaa, kironnu tota säätä, nukkunu tänään pommiin, vieny vihdoin ajoneuvolupaplaaplaa-hakemuksen poliisille (ja tietenki oon hukannu lääkärintodistuksen joka pitäis postittaa parin päivän sisällä...), viettäny leffailtaa, polttanu kynttilöitä, juonu enemmän teetä ku kahvia ja makoillu päämäärättömästi sängynpohjalla haaveillen tulevaisuudesta.
löysin myös muutaman uuden ihanan blogin joten meenkin tästä niitten pariin jatkamaan tota viimeksi mainittua, haaveilu on ihan kivaa!

2 kommenttia:

  1. vittu mua nauratti ku näin ton lautasen tos kaiken söpöilyn jälkee :DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD pitää katos vähä olla jtn vastapainoo :D

      Poista

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥