8. marraskuuta 2012

Päivä 3 – Minun vanhempani

mun vanhemmat, porukat, mutsi & faija, iskä ja äiti...ne parhaat! ne on eronnu, mut se ei vaikuta millään muotoa siihen etteikö ne ois just ne parhaat ja täydellisimmät vanhemmat just mulle. (no tietenki, eihän mulla muita vanhempia oo mut jokanen tajunnee kuitenkin pointin?)

äitin kanssa on ollu jos jonkinmoisia riitoja ja onhan niitä välillä vieläkin - kaks äkkipikasta & tempperamenttista tuittupäätä nyt kun ei aina oikeen jaksa tulla hyvin toimeen :-D mut ääripäästä toiseen, sit ku on hyvä fiilis, ni kyllä mulla on helvetin hauskaakin äitin kanssa! paras mamma, jolta oon  kyllä elämäni aikana saanu äärettömän paljon apua ja tukea.

iskän kanssa ei olla vitosluokan jälkeen nähty kun useimmillaan jokatoinen viikonloppu, lukuunottamatta viime syksystä vajaan 3kk mittasta työharjottelua, jonka ajan asuin iskän luona keravalla (-: nykyään tulee keravallakin käytyä tosi harvoin, mikä on sääli. iskä kuitenkin soittelee nykyään melko usein, ja on auttanu mua kauppisopiskelussa ja raha-asioissakin tosi paljon, mistä oon loppuelämäni kiitollinen! ja teitenkin siitä kaikesta tuesta mitä oon saanu huonoina hetkinä - iskä on aina ollu puhelinsoiton päässä eikä sillä oo ikinä huono hetki puhua jos soitan :--) vaikka iskä onki fyysisesti mulle se kaukasempi vanhempi, ni tunnetasolla iskä on mulle hitusen läheisemi ku äiti, ja tunnustaudun kyllä täysin iskän tytöks! 

nyt en jaksa enempää tarinoida, mulla on kuitenki aika monimutkaset perhesuhteet ollu aina, ja menis jo liianki henkilökohtaseks jos jatkaisin tästä eteenpäin :-D heipsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥