27. helmikuuta 2013

aasta ööhön




dam di di daa.
että voikin olla ihminen pihalla! oon tällä viikolla joka päivä nukahtanu iltapäivällä bussiin, ja tänäänkin heräsin vasta kun kuski tuli tökkimään  - ja arvatkaa vaan kuinka paljon enemmän rupee väsyttämään aina vahinko-nokosten jälkeen.. 

pyykkivuorikin on tossa jo semmoset pari viikko ootellu mun hellää kosketusta, mutta ei niin ei.
eilen en jaksanu ees avata konetta koko päivänä, tuijotin vaan telkkaria ilman että oikeestaan ees tajusin mitä siinä pyöri !

krhm, vakaa (kuvaus-)käsi,  - musta ei ikinä taida tulla tatuoijjaa..

oon kauheesti tässä yrittäny viimeaikoina miettiä, että mitkä mun haaveet ja tavotteet on sellasia, että mulla ois koskaan mitään saumaa saada niitä toteutumaan. mut en vaan osaa oikeen päättää - haluisin kuitenkin vielä jaksaa uskoa että mä pystyn mihin vaan :--D ja toisaalta pelkään etten koskaan saavutakkaan mitään, vaan jämähdän johonkin yhteen ja samaan arkirytmiin loppuiäkseni. hmmh.
tähän väliin voison laittaa vaikka ihan itelleni muistutukseks viisaat sanat:

"inka, sä ajattelet taas liikaa. älä aina ajattele"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥