5. helmikuuta 2013

keskellä yötä on hyvä päivittää turhaa blogia toistuvasti

mä oon luonu jokaiselle pinossa olevalle koulutehtävälle oman word-tiedoston.
sääli että suurin osa niistä on tyhjiä. "it's something!"
tekis mieli mennä tupakalle, tekis mieli lähtee lenkille, tekis mieli keittää kahvia,
tekis mieli kuunnella musiikkia kovalla ja tekis mieli paistaa kananmunia.

mutta mä en voi, etten herätä ketään.

huomenna (tänään) mun pitäisi puristaa itestäni kaikki keskittyminen irti,
ja tehdä 2 tehtävää kultuurien tuntemus portfolioon,
kirjoittaa laaja esitelmä talvisodasta - englanniksi,
kirjoittaa 4 erilaista juttua psykologian päiväkirjaa varten + haastattelu,
vastata keskittyneesti kysymyksiin joita on A4:n verran & tehdä ainakin 2 videota äidinkieleen liittyen,
videoissa pitäisi muistaa olla selkeä, muistaa katsekontaktin tärkeys ja keskittyä esittämiseen,
pitää myös kartoittaa mäntsälää harjoittelupaikan haku mielessä,
& pitää lenkittää koira.

voisi yrittää maalata peiteväreillä
haluaisin myös jotain "oikeita kuvia" tänne pitkästä aikaa
ruokaa olisi hauskaa laittaa
ja jos ehtisi saunaan niin se olisi jo luksusta

mulla on villi veikkaus että mä juon huomenna kahvia ja poltan tupakkaa, enkä tee mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥