30. maaliskuuta 2013

I WANT OUT !

eilen oli helloweeen! ja voi pojat, oli kyllä ihan vitun hyvä. 
vaikka neljän biisin jälkeen mun kurkusta ei enää lähteny ku jonkinsortin ininää ja olin varma et mun korvat vuotaa verta, ni huh, oli sen arvosta  kiitos laura, paras synttärilahja!

kamerakin yllätti mun erittäin positiivisesti, en ois uskonu et saan ees tän laatusia kuvia!


ihan muksa tää pääsiäisloma, ensin eilen helloween parhaassa seurassa,
tänään käytiin äitillä syömässä ja mummikin oli siellä,
ja huomennahan on tiedossa vielä lisää kahvia ja herkkuja (sekä kirkonmenoja)
nimittäin, kun mä tätä kirjottelen, ni tuolta taka-alalta helloweenin läpi kuuluu uskon tunnustus replayna .. :--D
mutkulla siis huomenna rippipäivä!

nyt voisin mennä itkemään sitä ettei mulla oo yhtään suklaamunia, juomaan kahvia & nauttimaan tupakan merkeissä parvekkeelle tosta auringosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥