11. huhtikuuta 2013

1 kpl uutta ihoa, thank you!

mulla lähtee kohta järki tän ihon kanssa
rasvaki loppu just sopivasti, onneks huomenna sentään oottaa mäntsälässä toinen purnukka

tulis jo kevät kunnolla ja sitten kesä  ja aika vitun vikkelään
ni normalisoituis tää kutinaki ehkä joskus ja katoais ihottuma
rupeen meinaan olee aika lailla valmis hyppäämään johonkin hissikuiluun jos tää ei kohta lopu.




lyhyesti ja ytimekkäästi siis: rakas iho, haista vittu.


muttamutta! oon mä nyt sentään vähän jotain muutaki tehny ku vaan syyhykuolemaa

oon ihan fiiliksistä huomisesta asuntonäytöstä
oon myös toiveikas huomisen näyttösuunnitelman laatimisen suhteen  

käytin tänään ainakin tunnin työajasta miljoona-asuntojen kattelemiseen ja kuolaamiseen

pelkään vähän huomista työpäivää - joudun soittelemaan tuntemattomille ihmisille

ja sitten mä kanssa kirjottelin listaa siitä mitä kaikkea voisin tehdä ja hankkia jos  (tai no, kun) mä voitan eurojackpotista päävoiton.. siitä tuli aika hiton pitkä lista!

kyllä, se on täysin oikein, ei se haittaa!

2 kommenttia:

  1. Kevät muuten tulee! Sunnuntaina plus 9 <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :--) jep! vähä viel vettä ku tulee ni lumet katoo, jee!

      Poista

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥