16. huhtikuuta 2013

joku päivä mä vielä tiedän mitä mun kuuluis tehä

(hyvä) päivä rupee olemaan pulkassa aika lailla kohta puoliin! vähän haastetta töissä, minikoomaa kotona, pyykkäilyä, helvetin hyviä perunoita, maalailua, iltatupakki mutkun kanssa (jee), koiran riekuttamista, liimailua ja jumalaisten kauniiden tatuoitujen naisten kuvien selailua koneelta! not bad i say.




mut nyt tähän loppuun tämmöi haastejutskanen, kun toi Nelli meni ja haasto mut tämmösee! 


Säännöt:
- vastaa jokaiseen kysymykseen vähintään yhdellä lauseella- voit haastaa toisen blogaajan jos haluat


1. Miksi ja milloin aloitit blogaamisen?

koska olin miettiny jo jonkin aikaa että tää vois olla ihan mukavaa puuhaa ja ajanvietettä :-D ite olin sillon selaillu vaan satunnaisesti ayff:ää, joten blogimaailma laajemmin oli aika vieras juttu vielä sillon, mut jotenki kiehto. eli lyhyesti sanottuna: noku teki mieli kokeilla. tarkkaaa aikaa en nyt kyllä osaa sanoa, ku ensimmäisen blogin oon pooistanu ni en voi sieltäkään tarkistaa.. mutta joulukuussa se muistaakseni oli, vuos tais olla ehkä 2010!

2. Millaisista asioista postaat blogiisi?

kivoista, tyhmistä, mietityttävistä, turhanpäiväsistä.. lähinnä tuun tänne aina valittamaan, mut kyl mä ihan oikeesti hei koitan välillä olla ilonenkii :-D !

3. Kerro lyhyesti millaista elämäsi on nyt

"odottavan aika on pitkä" vois olla aika osuva lausahdus :-D mut ihan kivaa kyllä kieltämättä! mielenkiintonen työssäoppimispaikka, paras perhe, ihana poikaystävä, ihania ystäviä ja kavereita (joihin en taaskaan oo pitäny pitkään aikaan yhteyttä....), omankodin haaveilua ja kesätyön alun oottamista. semmosta tää tällä hetkellä on. ja niin, kuitsevaa myöskin !

4. Kerro neljästä sinulle tällä hetkellä tärkeästä ihmisestä,

ja perustele miksi he ovat tärkeitä
ISKÄ
koska se on maailman paras iskä, ja on aina vähintään puhelimitse tavotettavissa jos on tarvis! iskän tyttö kuittaa, ei kai tätä tartte rupee tän enempää avaamaan.
ÄITI
äiti on aina äiti.  kyl te tiiätte et äitit on aina tärkeitä
MUTKU
kyl se vaa on niin rakas & huippu (-:
jaksaa aina yrittää ymmärtää ja jaksaa, vaikkei se mikään helpoin jobi mun kanssa ookkaan! 
LÄHEISET
tähän viimeseen kuuluu kaikki loput ihanatrakkaat! sori, tää on vähän huijjausta mutta kun.. noi ekat kolme nyt on semmosia, ettei ne oo verrattavissa kehenkään muihin millään tapaa, ni ne pysty erottelemaan joukosta ilman sen kummempaa päänvaivaa. lisäks oman sijansa ois ansainnu tietysti myös mun maailman paras vaikkakin vähän ärsyttävän viisas pikkuveli!

5. Onko sinulla muita harrastuksia kuin blogaaminen?
ei mulla oo mitään "oikeeta" harrastusta, mutta aina sillon tällöin tulee piirreltyä taikka maalailtua yms. vaikkakin turhautuminen omiin aikaansaannoksiin on taas niin huimaavaa, että lähiaikoina on taas tullu jätettyä kynät ja pensselit omiin oloihinsa.. mut sen lisäks mä oon koittanu taas yrittää vähän lukee! heikolta tosin näyttää, puhdistuskin on meinaan veiläkin kesken - mutta parempi hitaasti&varmasti kun ei ollenkaan, eiks joo?

6. Linkitä kappale mihin liittyy hyviä muistoja

ei kai nyt jeesuskaan pysty valitsemaan vaan yhtä ainutta, herranen sentään. ja mä muuten huijaan taas! en meinaan jaksaa rupee ettimään mitään biisejä niitten linkkaamista varten :-D laiskuus on hyve eiku miten se meni. mutta jos nyt vähän pientä listaa niistä mitä ekana mieleen juolahtaa.

benny benanssi ft. gary go - cinema  (skrillex remix)
inner angel
svenne banan
jonttu ft emppe - ikävä sua
petri nygår - onko sulla pokkaa
smc hoodrats (no se originelli kyl te tiäätte)
hit the road jack!
karvanoppakuningas !!!!

oisha noita vaikka kuinka, mutta ei ne asiat ikinä sillon tuu mieleen ku oikeen miettimällä yrittää miettiä..
 

7. Kerro mitkä ovat mielenkiinnon kohteesi

taide, piirtäminen/maalaaminen/pipertäminen, ruuanlaitto, leipominen, tatuoinnit ja lävistykset (ylläriiii), oma koti (sisustaminen), kaupan ala tietyissä määrin.. mää oon kiinnostunu kyl vähän kaikesta, ei oo paljoo aiheita mistä en jaksais jauhaa paskaa/tai kuunnella puhuttavan :-D mutta siinä nyt omia lenmppareita!

8. Millainen perhe sinulla on?

omanlaisensa - kellään ei oo kokoelämäänsä menny ainakaan liian hyvin, mutta kaikki on varmaan juurikin sen takia omia ihania persooniaan, ja nytten menee kaikilla hyvin! iskä, äiti, pikkuveli ja pikkuveli(puoli). kaikki aivan mahdottoman raivostuttavia välillä, mutta silti niin rakastettavia. vanhempi pikkuvelikin on niin perkeleeeen fiksu nykyään, että kyllä saa olla ylpee! on aika monta kertaa mulle päin naamakin sanottu, että jos ei tietäis ni luulis mun olevan se nuorempi..... mutta siis niin, mun perhe on PARAS 

9. Oletko optimisti vai pessimisti?

se riippuu niin päivästä :-D mutta kyllä mä pessimistiä ehkä itestäni useiten löydän, vaikka kovasti optimistinen koitankin olla. oon maanisdeprssiivinen pessoptimisti!

10. Kerro ulkonäöstäsi ja lisää itsestäsi tuore kuva

hampuks asti värjätty juurikasvullinen blondi piiska yltää jo yläselän hujakoille, ihossa on pari hassua tatuointia sekä naamassa muutama metallin palanen - nenärenkaan ja bridgen muodossa nimittäin. yleisilme usein hyvin huolittelematon, mut hyvänä päivänä mut saatta bongata jopa ripsiväriä naamassa. iho on läikikäs kun dalmaatialaisella, ja molemmissa korvissa olla möllöttää muutamien renkaiden lisäksi 2cm halkaisijaltaan olevat silikoonitunnelit. vaatetuksessa on yleensä tärkeintä että vaatteet on päällä, joten muotiluomuksia tai tyyliteltyjä kokonaisuuksia ei tämän likan päällä tulla bongaamaan ainakaan pieneen hetkeen. varresta löytyy pituutta reilut 170 centtimetriä, ja kiloja enemmän kuin kehtaa myöntää. jalat on yleensä 39 kokoisiin tennareihin tai maihareihin piilotettuna, ettei reikäset sukat nävy! semmonen kuvaus siitä mitä meikäläinen näkee kun peiliin vilkasee :-D ja ihan tältä iltapäivältä kuva, että ainakin on tuore otos, otsa- ja kaulakurttuineen kaikkineen!




hejhej alla,
mä meen jatkamaan "kahlaa puhdistus läpi vaikka siihen menis perkele vuosi"-operaatiota!

1 kommentti:

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥