21. joulukuuta 2013

hyvää joulua kaikille !

hellooou, tää onkin nyt sitten tän vuoden virallinen hyvän joulun toivotus-postaus ! 
huomenna mun työvuoron jälkeen me suunnataan keravalle mutkun veljen luo, minne mennään siis viettää aatto. joulupäivänä sitten suunta kohti pukkilaa ja äitin luokse yheks yöks jouluilemaan. ja tuskin tuun koneen ääreen istahtamaan tässä nyt muutamaan päivään, niin kerranki oon mieluummin ajoissa ku pari viikkoa myöhässä.. mulla on töistä neljän päivän "joululoma", mutta näin etukäteen mulla on pienoinen aavistus siitä että vedän henkeä ja rentodun kunnolla vasta kun joulu on ohi :-D tuntuu jotenkin ahistavalta kun on monta paikkaa missä pitäs käydä ja kaikkee ! aina aikasemmin joulut kun on menny vaan lepposasti yhessä ja ainoossa paikassa möllöten.


 töistä joululahjana vitu hyvää parmesaania ja juustoveitsi! mulle ainakii kelpas (--:



mutta kaikkee pitää kokeilla, joten jos tää liikkuva joulu osottautuu mulle liian stressaavaks, vietän sit vaan vastapainona ens vuoden koko joulukuun kotona peiton alla syöden joulutorttuja & kalaa, kuumaa glögiä juoden. mutta toivotaan ettei niin käy, vaan että tästä tulee touhukas, ilonen ja hyvä joulu! tänään vietettiinkin jo esi-joulua mutkun äidin luona, ja aaai että vuoden ekat jouluruuat, NAM 

mutta nyt,  toivotan kaikille oikeeeen hyvää joulua ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥