26. joulukuuta 2013

urpo laskit väärin, JOULU MENI JO !

hou hou hou & huh huh, nyt on sitten joulusta selvitty hengissä!
mitäs jäi mieleen tästä joulusta? paljon naurua, hyvää mieltä, loppupeleissä ihanan vähän stressiä, lasten kutkuttavaa jännitystä ja yleinen hyvä fiilis! ruoka oli hyvää ja riittoisaa, ähkyyn asti. useasti.. tänä vuonna kun nautittiin jouluruokia useempaan oteeseen: ensin jo lauantain esi-jouluna anoppilassa, sitten itse jouluna keravalla mutkun veljen luona, ja sitten vielä joulupäivänä ja tapanina (eli eilen ja tänään) mun äitin luona pukkilassa. phuuuh, voin melkeen kuulla kun mun vaatteet valittaa ettei ne kohta enää kestä vaan repeää saumoistaan :-D mut ei se mitään, jouluhan on vaan sen kerran vuodessa niin silloin ruokaöverit suotakoon itse kullekkin. mutta nyt ei kyllä tartte kotona hetkeen laittaa mitään tuhdimpia ruokia, huomenna suunnittelin väsääväni salaattia, kevyttä ja raikasta vastapainona lootiin ja kinkkuihin!

alla hieman joulutunnelma kuvia, vaikkakin harmittavan vähän mitään yleisiä fiilistelykuvia. eikä aattoillan ruokapöydästäkään näköjään oo malttanu kuvia napsia, vaan oon keskittyny suoraan olennaiseen - eli syömiseen. melkein kaikki kuvat näitten lisäks olikin sitten melkeempä mutkun kummipoitsusta tai muista ihmisistä, enkä niitä viitti täällä ilman lupia julkaistella.

mutta kaipa noista nyt vähän pääsee jyvälle!


eikös ookkin ihana joulu-tunnelma tässä 23. pv otetussa "asukuvassa" :---D 
mä oon tosi katkera kyllä näistä keleistä, mun koko elämäni ensimmäinen oikeesti musta joulu!




 pitihän sitä nyt vähän koittaa pokeria, kun kerran kortit ja nappulat mutku sai lahjaks (---:

 siinä tän ja eilisen ruokapöytä tunnelmia, ja ah nam sillileivät kuuluu mun jouluun ku nenä päähän!


nyt ollaan onnellisen väsyneinä saavuttu kauheitten kassejen kera kotiin ja lötköpötköilty rennosti. mutkua ootti vielä viiminen pakettikin, yhen kun unohin sitten tietenkin kotiin.. mutta ei se mitään parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ja kahvimuki karkkisisältöineen vastas toivetta "sellasesta oikeen kunnon kahvimukista" :-) oioi, nyt oon itekkin kahlannu seuraamani blogien vajaan viikon postaukset läpi ja pelannu elämät bubble witch sagasta, joten taidampa ottaa syöksyn sohvalle viltin alle ja sieltä jatkaa kohta puoliin nukkumaan uusien ihanien lakanoitten väliin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥