7. joulukuuta 2013

TAMPERE X-MAS

öööö tota noin.. mulla katkes näköjään ajatus ennen ku ehti alkaakkaan ! 

noh, yritetään nyt kuitenkin, tampere-reissusta siis oli tarkotus tulla vähän höpisemään. tampereellehan siis otettiin suunta lauran kanssa viime lauantaina (-:  junalla mentiin matkat eestaas, ja oli muuten mun elämäni ensimmäinen ei-lähijuna-junamatka (maailman hienoin wnb-yhdyssana ?) ! meni parisen tuntia kestäny matka muuten paljon nopeemmin ku osasin odottaa, liekö syynä hyvä seura vai siinä 12 aikaan päivällä korkatut lonkerot.. mä ite veikkaan molempia!

perille päästyä hotellikin löyty yllättävän helposti, olin jotenki varautunu vähintään tunnin eksymiseen.. :-D hotellin aulassa oli ryysistä, nimittäin joku urheilujoukkue oli sopivasti just samaan aikaan ilmoittautumassa respaan ;-D sääli vaan että joukkueen keski-ikä huiteli varmaan jossain viiden-kuudenkympin tienoilla.... höh. 

ku oltiin päästy jo huoneisiin asti, oli aika mennä vetämään vähän murkinaa, ja hotellin kanssa samassa rakennuksessa olikin joku ravintola (tosta reissusta on just ja just viikko ja oon jo unohtanu ton raflan nimen....) mihin sitten päädyttin, kun ei ketään oikeen huvittanu siihen alkuillan tihkusateeseenkaan lähteä kävelemään. oli kyllä hyvät kanat ja tiramisut!



sitten oliki vuorossa lähikauppaan kipasu sidukoitte hakemisen merkeissä, ja taktinen ruokalepo - ennen varsinaista valmistautumista. olin kyllä supertyytyväinen mun meikkihin. ja ylipäätänsä siihen että oikeesti meikkasin "kunnolla" pitkästä aikaa! vaikka kaikki ripsivärit oliki jostain syystä ihan kuollu, ni lainerit pelasti! ja kerranki oli ees jotakuinki samaa paria! huomaa varmaan ettei meikkaaminen oo mikään arkirutiini/peruskauraa mulle, ku se saa näin pitkän pätkän hehkutusta :-D muuten btw, ku tossa kuvassaki toi lasi näkyy ni vadelma&leijona yhdistelmänä, nam!


 miten mä voisin elääkkään ilman lauran käsimerkkejä mun säälittävissä yrityksissä ottaa peiliteini-kuvia :--D

  
toi ylläoleva kuva on ainut ei-ihan-vitun-tärähtäny kuva epuista.. mutta ei se mitään, aika paskoja kuvia oli loppupeleissä kaikki muutkin keikoista otetut räpsyt. eppuja oli hauska kuunnella, ja laulaa hiteissä mukana, mutta vähän oli silti pettymys. ehkä sitä vaan odotti jotenkin ihan liikaa. äänentoistoki oli aika perseestä, välillä ei meinannu sanoista saada mitään selvää!


ja ah, sitten leningrad cowboys  näistäkään ei kuvat järin huippulaatua ole, mutta ehkä se kuoro vähän näkyy taustalta ja tötterötukat erottaa. itse elvis lavalla näköjään tässä kuvasaa, oi beibe beibe beeibee! 



välillä on hyvä ottaa vessassa kuvia ja miettiä että mikähän meiän hotelli muuten olikaan.. "muistaksää?" (onneks kyl löydettiin yöllä oikeeseen osotteeseen heti ekayrittämällä!)



noitten tanssijoitten asut oli jotain ihan mahtavaa 


yöllä oli muuten astetta haastavampaa ettiä baaria mihin ei ois ollu esim. kilometrin jonot, mut lopulta löydettiin joku helvetin hämärä kellarikuppila :-D noi pinkit vessan seinät ja varsinki niillä esillä ollu wc-taide teki muhun kyllä lähtemättömän vaikutuksen! muuten baarin idea eri kolojensa ja pöytärykelmiensä kanssa oli ihan kiva, mut en oo varmaan ikinä ollu noin likasessa paikassa..




laura ja sen super-räpsyt! 


oli kyllä ihan mahtava ilta ja yö, mutta aamulla ei enää jaksanu huonosti nukkuneena ja huonovointisena ihan hirveesti naurattaa. onneks hotalliaamiainen on rakkautta - vaikkei ollukkaa pekonii ! mikä hotelli muka ei tarjoo aamupalalla pekonii, häh?
pitkin päivää oli kyllä pakko tankata jaffaa ja kahvia että jakso pysyy jotenkuten hereillä. 


noh, sainhan mä näköjään ees jonkulaisen tästä aikaseks, jee hyvä minä!
nyt, päikkärit ja ruoanlaittoon !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥