9. joulukuuta 2013

joulua kotiin niin ku olis jo

joulukoristeet oli jo pari viikkoa pyöriny mielessä, mutta maltoin kuitenkin viime perjantaihin ennen ku kaivoin romulootan sängyn (ja paksun) pölykerroksen alta. nyt on vähän joulukrääsää ripoteltuna nurkkiin ja ikkunoihin. mun maailman söpöin mini-pöytäjoulukuusi saa kyllä ootella vielä ainakin jonkun aikaa ennen kuin saa koristeet niskaansa. kauhee kasa mulla ois "kunnon" isonkin joulukuusen koristeita, ja palloja vaikka kuinka paljon, sääli vaan ettei sitä itse kuusta taida tänä vuonna ainakaan vielä tulla, höh. ehkä mä maalaan öljyväreillä kuusen seinään ja naulaan pallot paikoilleen, ehkä en.







mulla on muuten kauhee kirjotusidentiteettikriisi. käytän automaattisesti ihan kamalan usein hymiöitä, ja ne tuntuukin jotenkin luontevilta. mutta sitten taas turhauttaa että enkö mä nyt perkele osaa kirjottamalla ilmasta itteeni tarpeeks hyvin..

:--D :---) :(  XDDDDDDDDDDDD

hymiöistä aasinsiltaa pitkin surunaamaan, ei meinaan kauheesti tänään töissä meinannu naurattaa: eka löin pääni hyvällä vauhdilla terävään kulmaan pakastimessa, ja hetken päästä poltin kyynärpääni 200 asteiseen uuniin.. miten, sitä mä en oikeen ymmärtäny itekkään.

mut jos jotain positiivista, ni ainaki palovamman-punanen on melko joulunen väri !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

palutetta vaan vapaasti, thank you ♥